Zloženia jednotlivých tréningových splitov

Autor: Marek Kytka | 29.1.2019 o 9:40 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  357x

V nasledujúcom článku nadviažeme na ten predošlý a ukážem Vám zloženie jednotlivých tréningov počas jednotlivých zložení splitov. Verím, tak, že odpoviem na mnohé otázky, ktoré prišli.

 

Zloženie tréningu pre úplných začiatočníkov (2-3 x do týždňa)

 

Zloženie tréningu pre začiatočníkov (3 x do týždňa)

 

Zloženie tréningu pre pokročilých

 

Zloženie tréningu pre cvičenie hornej a dolnej polovice tela

HORNÁ  POLOVICA  TELA  Pondelok

DOLNÁ  POLOVICA  TELA  Utorok

HORNÁ  POLOVICA  TELA  Štvrtok

DOLNÁ  POLOVICA  TELA  Piatok

 

Zloženie tréningu pre trojdňové cvičenie

 

Zloženie tréningu pre štvordňové cvičenie

 

Zloženie tréningu pre štvordňové cvičenie ,,opačných,, svalových partií

 

Zloženie tréningu pre cvičenie na päť dní v týždni

 

Zloženie tréningu dvojitý split

 

Tieto zloženia sú tie najzákladnejšie. Slúžia pre predstavivosť toho, ako si môžete tréning zložiť s dodržaním potrebných sérii na danú svalovú partiu. Cvikov je obrovské kvantum, a preto je možnosť rôzne obmieňať, pričom aj pri hrudníku, môže byť jeden týždeň tlaky na rovnej so šikmou hore hlavou a druhy týždeň zase zaradiť tlaky dolu hlavou. Ak niektorá svalová partia zaostáva, môžeme ju zaradiť na začiatok tréningu, či pridať na ňu ďalší cvik. Toto sú všetko pracovné série. Nezapočítava sa tu jedna, či dve rozcvičovacie série. Verím, že článok sa bude páčiť.

 

Podporiť môžete na sociálnych sieťach

FACEBOOK : https://www.facebook.com/fitkit555/

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/fit_kit5/

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Penta ohrdla ponuku štátu, že kúpi jej nemocnicu

Vyberá si len hrozienka z koláča, vraví o finančnej skupine premiér Pellegrini.

Dobré ráno

Dobré ráno: Mala 14 a vedúci na tábore od nej chcel intímne fotky

Ako pokračuje kauza zneužívania.


Už ste čítali?